Wednesday, October 21, 2009

siri merepeks

org igt keje gomen senang.

org ckp keje gomen dok melanguk xde keje, senang lenang.

org ckp keje gomen xstress, pk mende yg senang2.

org ckp keje gomen balik on time, senang!

org ckp keje gomen xbnyk keje, senang!


tapi itu tidak berlaku pada sesetengah orang.

seperti saya.


dulu.

aku igt keje gomen senang.

aku ckp dgn mak keje gomen dok melanguk xde keje, senang lenang.

aku ckp keje gomen xstress, pk mende yg senang2.

aku ckp keje gomen balik on time, senang!

aku ckp keje gomen xbnyk keje, senang!

itu dulu.


sekarang tidak lagi.

sebab saya terlibat dengan cawangan yg mmg bnyk keje.

kesian.

itu cabaran.

itu dugaan.

hadapi dengan senyuman.

sekian.


***dr boring xde keje baik keje bnyk kan??? jadi mari study healthcare design.

No comments:

Post a Comment