Friday, June 19, 2009

my second last friday

pejam celik pejam celik tinggal lg seminggu je aku keje kt pelangi ni...patutnye selasa dpn aku last tp en arry mtk extend smp jumaat...annual leave 4hari yg aku xamik dgn 2 hari cuti replacement wesak dgn agong pn aku xsempat amik...agak2 company bayo x?hahaha...siot ar aku, mate duitan btol ;p

well bnyk gile kenangan kat sini...hurmmm...perasaan mcm2 ada...gembira...sedih...excited...kesian...macam2 la...

1. gumbira sebab finally aku akan jd arkitek semula...harap2 semua berjalan lancar la pasni mcm yg aku plan, aminnn...

2. sedih sbb keje kt sini best, yg xbest ade gak ar...nnt la cite...tp mmg seyes keje sini senang jo...aku tgk org keliling pn mcm xde keje sgt je, siap boley men gem tu! ade yg selamber gile begayut padahal bos lalu lalang dpn die nih...peh kalo aku dh malu dan segan weyhhh!

3. excited sbb xsabar la nk kembali ke arena architecture ni (lebey kurang mcm gumbira gak ah ni)

4. kesian la pulak bile nk benti ni...sian wooo kt en arry n hj shaini...tula en arry, sape soh tak tlg sy fight bg increament n promotion cpt sket...kan dh kne freeze...padan muke aku la kan...tp kesian kt diri sendiri dlu ar kan...


hurmmm...bnyk sgt la kt sini, macam2 ada...anyway weekend ni nk g dusun kt gelang patah n sambut father's day kt bawah pokok doyan la gamaknyer...

ok then, tata

No comments:

Post a Comment