Tuesday, June 16, 2009

the bad and the good

hai.

hari selasa dimulakan dengan ujian yg aku dpt pg2 td, b4 g opis, around 8am...tyre flat!cis...tu satu hal!tp yg menyakitkan hati tu tempat yg sama...tayar belakang belah kiri...masuk kali ni dh 3 kali dh tayar wat so called "pancit"...waaaaaa!tensen weyh!kalo tayar kt tmpt len bley tahan lg, ni dh masuk kali ke 3...beratus gak ah duit melayang utk betulkan tayar tu balik...yang paling "BEST" tu, genap 2 bulan mst jd camni...

the 1st happen on 18th feb 2009, location-esso larkin (dekat dgn umah wan aku, seb bek..fuh)

time kene ni aku on the way nk balik umah lps keje, so xde menyirap sgt cume malu je la org tgk, but WTH! time tu dh nk dekat exam PTD so aku pn bace la buku malaysia kita (sanggup tu beli, dengar ckp encik A punye pasal, haha...) utk mengisi masa lapang...sangat!

yang kedua,

date-17th april 2009, location- unikl pasir gudang

time ni g unikl sbb ada open day, bawak kazen aku aikal n thiya yg br lps spm, mak pn ikot skali...time parking kete, adik aku naz sound tayar pancit, so aku pn angguk je la sbb dh nampak...cari la stesen minyak yg paling dekat, tapi yg paling "menjengkelkan" kt stesen myk tu adelah hose pam tu hilang, ade 2 pam, 1 pn xley gune...n guess what petro station it was...PETRONAS u ols!so this is the quality of our nation pride company...WTH! (staff petronas pls take note ok!) bkn marah cume nk bg cadangan je, ken kali kalo nk tukar ke ape ke tulis ar rosak ke hape, ni men biar je, mcm siot!

yg ketiga arini la... huh...

nak tukar tayar kne tgu abg balik weekend ni...matila aku kalo lg 2 bln tayar kete wat hal (ikut prediction bln puasa, bln 8, oh tidak!) mintak jauh la yek...


panjang gak aku tulis arini, padahal bnyk gile keje ni, keji btol kn?haha...

anyway, of cos la Allah nk uji kita mst ada sbb dia, ada hikmah disebaliknye, so ape yg penting???

KERJASAMA, hehehe...kesabaran...

the good news for today, i received acceptence letter from hr, yeayyy!my last day will be on 23rd june...hip2 horeyyy!

goodbye rainbow...

until then, take care all =)

No comments:

Post a Comment