Tuesday, June 23, 2009

aku rase...xtau nak rase ape...macam2 ada!~


siot ar!bile wat layout taman perling ni mst aku rase camni...mcm nk maki2 !@#$%^&*()_+~ xbaik kan?tp sakit ati wooo kalo korg pn ada kt tmpt aku...malas nk cite panjang2, xbaik mengata tp juz nk gak ah ckp sikit2...

apesal ar amik mudah sgt mende2 yg penting nih ek? aku mmg hangin tol kalo bab2 keje amik mudah ni...boley kalo nk amik mudah something, or nk wat shortcut, tp kne la ikut step by step gak...kalo org ckp jgn wat camtu maksudnye musti la ada sebab kan...sebab xnk menyusahkan org lain, sebab utk kesenangan diri sendiri dan rakan2 dan bos jugek! please la weyhhh! nk short cut kalo ko bnyk keje boley maap la kan, ni ko dok goyang kaki, main intenet sepanjang masa, dok termenung xtentu hala...tu mmg sori la aku nk maapkn!huh...geram weyhhh org camni! kalo men intenet keje siap xpe, aku dh siap 6 ko satu pn xsiap lg, ape cer?

hurmmm...dah la...mls nk kenang balik kisah lama ni...aku tgh pk camne last day nnt ar, kne mtk maaf ke kt org yg menyakitkn ati aku ni?hurmmm...tp aku pn salah gak, mengata blkg2 nih, hehe...jahat seyhhh aku ;p xpe la, insyaallah mtk maap la jumaat nih, hehe...

uiksss!arini pecah rekod, x g tandas lg...dh kol 5 weyhhh!gile ah!jap lg pegi ar, huhu...

new updates-
en razak kol, die ckp dato R xbg benti, wuttt???bia betiks weyhhh!!!gurau ke hape???esk kne tny nih...

bnyk gile gak ah keje xsiap weyhhh!!!yg paling penting, handover list tuh...mls gile nk wat!fuh...jgn malas pls! esk kne siapkn
1. tnb location (tgl perling dgn rinting pastu kne jpeg)
2. key plan pelangi & perling (edit font), rinting & tpi (color+edit font)
3. jpeg all land bank
4. save keje dlm pendrive utk kak nani
5. update presentation board
6. update checklist perspektif fizie
7. call ted focus architect dgn ali dc architect mtk color plan as per ammendment
8. edit land bank utk norly
9. burn works into cd (as a backup) sbb desktop aku dh 2 kali kne format...sedeyyy ;(
10. perling full township dgn by details (perling lagi, *B I G S I G H*)
11. yg paling penting skali...LIST OF HAND OVER N PERSON IN CHARGE
wawawa...bnyknye keje weyhhh!!!

dah la, papai!
***bumbelbee fav encik A ;p


***arini previu transformers, missing him la dude!sms kt encik A td ajk g midnyte, haha...die reply lak tu, happynye!!!happy sbb die slalu time opis hour xde makne nk layan sms ke kol aku, huhu...even jwpn die negative tp ttp happy gak, hahaha

No comments:

Post a Comment