Monday, February 14, 2011

inspired by...

smlm g release tensen sbb tak pernah rasa sakit hati mcm ni. so nak elak feeling2 sedey so aku pn g kamdar g borong kain. dah beli satu chiffon utk buat dress. this is one of the color that i bought yesterday. agak brp ek kos kalau nak tempah baju camni? duit jangan citer sbb bila saya stress saya akan jadi "beruang yang bermurah hati untuk mendermakan duit saya ke jalan yang lagha". heheheh

p/s: bila rasa sedey je buang duit, bila stress je buang duit. ada idea x camne nak tukar dr sedey ke generate income???nak cari duit nak beli bag yg rege dia 3k. whatthe!

update: kalau aku ckp aku nak beg 3k mst ada org ckp aku minah materialistik. sebenarnye aku cuma nak...malu la nak cakap...nak beg yang diberi oleh org yg tersayang ;p sila muntah ye ayat mcm nak kena lempang laju2, hahahah

No comments:

Post a Comment