Tuesday, February 15, 2011

DATING with 2 abang police. amazing!


+++mula-mula date dgn sorang je abang polis


+++pastu baru perasan ada lg sorang abang pulis yang datang

+++walaupon jalan tak jem sangat tp abang polis tetap sudi datang "date" dengan saya

+++2 orang sekaligus pulak tu! (nampak ke ada 2 org tu?kalo tak nampak tandanya dah tak lama lagi la tu. so better cakap nampak ;p)



+++nampakkkkkkk takkkkkkk???comel kan abang pulisi saye *wink-wink*












+++ok nah. kalau tak nampak jugak xtau la.










okeh. itu saja cerita saya dabel date dengan 2 abang polis di hari valentine. (-.-)v

p/s: saya memang suka tengok trapik condition kt dpn opis saya. tapi sayang, abang pulis xpenah nampak kewujudan saya yang melambai-lambai dengan bersungguh-sungguh tiap kali diorg duty. saddd ;(((

No comments:

Post a Comment