Monday, November 16, 2009

sapa kata keje jkr xde keje?xde stay smp mlm?xkne dtg time weekend???

merujuk kepada perkara diatas (ayat stendet surat resmi) saya dengan rasminya menafikan sekeras-kerasnya bahawa kerja kerajaan senang, dok men intenet, main game, baca online paper etc...

hujah2 saya:

1. dh 2 minggu aku balik mlm on weekdays, paling lewat pkl 730 sbb aku penakot nk jln g parking kt medan tuanku sorang2

2. last sunday aku dtg ofis, hari ahad ye tuan2 dan puan2...hari yang mana org biasanya spend masa utk femili, memanjakan diri sendiri, shopping etc...tp aku dtg untuk membuat JASA KEPADA RAKYAT (aku wat klinik kesihatan, so its a part of jasa jgk la kan???)

3. minggu ni pn harus, bkn harus WAJIB yg paling tepat...kne stay sbb nk siapkn utk presentation on 24th, present kat kementerian kesihatan malaysia...all the doctors, sister, nurses, PTD's etc...mereka bkn arkitek tetapi komen mereka mengenai design adalah sgt unpredictable...

4. stay smp malam ke dtg on weekend pn kerajaan xbg Overtime ye, harap maklum!bonus tahunan jauh sekali, tidak seperti di firma2 swasta (sesetengah)

5. staff tepat pkl 4.30 or 5pm (sharp!) dh xde...so terkontang-kanting kami pereka2 menyiapkan presentasi...

sekian, terima kasih.


saya yang menurut perintah


+eA+

***pening pala asek tgk monitor jek, ayakkk!~ikot hati aku nk je tdo bwh meja...aku dok kl ni tdo mlm asek terjaga jek...xbes la kan?weekend pn bgn sama masa mcm nk siap g keje, pkl 6pg, yayyy!!!~i loike! sangat!~

No comments:

Post a Comment