Friday, May 14, 2010

down memory lane

hai.
tiba2 teringat memori masa belajar kt utm dlu =(

bestnya kalau xperlu kerja, blajar je tp aku xnk ada exam, hehe...

aku attach gambar time 1st n 2nd year dlu...aku ada bnyk collection gmbr lama tp tersimpan je kt cd, so dgn adanya belog ini dpt la kembalikan kenangan terindah masa belajar dolu2...
ni gambar masa tri g terengganu, workbase en jak =) aku xde time ni sbb saya xsuke bergambo ;p
yg ni trip 2nd year time workbase tap dino, g singapore =)
suka gile gambar ni, comel je sume =)))
saya dihalang oleh encik alan shah, bluwekkk...alan geMok ;p
motif aku tunjuk belakang? hehe
gambar satu grup...gile comot dan gelap aku time ni (mcm la skrg xcomot, haha)

oh nik! =))) jgn marah saye, sayang anda *pelok*
ni gambar time seminar senvar kt hotel goodhope skudai masa group enviro pn malsiah dlu, ni 2nd year ;p

najmah sentiasa ayu berbaju kurung ;p
saya paling buruks!ergh.
ok nnt aku update lagi gambar especially masa trip g singapore =)))
bai.

1 comment:

  1. wakakaakkaak..burok gile tido dlm bas..nway thnx 4 the rest of photos.bring back memories la.dulu happy je rs.skrg xhepi mcm dulu.waaaa

    ReplyDelete